hhhhhdnlr Kızlar bebeğim phılıps avent 2 numaradan süt içemiyor hep yerinde sayıyor süt azalma göremedim siz nasıl kullandınız yaaa
asiltoss hhhhhdnlr benim de bebeğim içemiyordu ben ucunu deldim çekemiyor çünkü ya da büyük numaraya geç 3-4 numaraya
anonimomss hhhhhdnlr bazen ucuna mama birikiyor çekmesine rağmen gelmiyor parmağınızla ittirin ucunu sıktığınızda geliyorsa açıktır
gzd_nhr hhhhhdnlr 1 saatte 30 cc içerdi kızım hala 2 numara kullanıyoruz 90 ccyi bazen 5 dk da bitiriyor bazende 30 dk da keyfine göre ne kadar açsa artık 1 hafta sonra 4 aylık olacagız
anonimomss hhhhhdnlr ucunu bastırın içe doğru nasıl anlatsam bilemedim ki şimdi 😄 bazen ben de fark ediyorum çekiyor çekiyor çok az içmiş oluyor ucunu içe doğru bastırıp kontrol ediyorum tekrar veriyorum düzeliyor 3 numara emzikte de aynısı oluyor
_arven_ Bazı bebekler içemiyor philipsle. Mesela benimki🤣 6 aylık olacak neredeyse 3 numara uçla bile hala çok zor içiyor. 4 numara aldım ondan da bi anda çok fazla geliyor. Bence bebeği hiç zorlamadan başka biberona geçin.
hhhhhdnlr _arven_ comotomo denesem acaba oda baya pahalı içsin diye herşeyi deneyecek hale getirdi beni
_arven_ Ben comotomo kullanmadım ama onun dışında hemen hemen her markayı kullandım. Memnun kaldıklarım mamajoo, chicco perfect ve baby me antikolik içi pipetli olan oldu. Eğer ayni zamanda emziriyorsanız chicco perfect tavsiye etmem ama akışı hızlı.
hhhhhdnlr _arven_ çok kararsız kaldım hem emziriyorum hem süt sağıyorum içsin diye zorluyorum ama ağzına düzgün almıyor bile diliyle itiyor