Geçmiş olsun bu sıcaklarda çok zor. Konuya gelecek olursak gerçekten işlerini yapmaya üşeniyorlar. O nasıl bir üslup , 3,5 yaşındaki çocuk nasıl baş edilsin kaşla göz arasında yine çıkarır. Oğlum 2,5 yaşında kolunu kırdı. Acile gittik hemen alçıya aldılar ama geçici alçı dediler mutlaka ortapediye gidecek dediler. Eve geldik bir baktım oğlum tümden sökmüş alçıyı birde gülüyor 😂 hemen acile tekrar gittik tekrar aldılar. Neyse ortapediye randevu bulana kadar 1 hafta geçti. O 1 haftada belki 5,6 kere çocuk söktü attı biz gidip geri taktırdık. En son ortapedi doktoruna çıkarıyor dedim boydan yaptı birde kolu sarkmasın çocukda rahatsız olmasın kolu alçıdan çıkınca uzun süre o şekil kalmasın diye askı alın omuzdan da desteği olsun dediler gittik aldık. Normalde 1 ay alçıda kalacaksa oğlum çok hareketli tekrar kırar diye 2 ay kaldı sıcaklarda ağlardı kaşınıyor diye içine kaşık sokup kaşırdık birde çok pis kokuyor ki sormayın. Yani diyeceğim o ki onlar üşenmiş öyle şey mi olur olmadı başka acile götürün çocuğu