kaderrylcn muhtemelen diş sancısı sürecinde. Yemek isteniyorsa mama veya anne sütü ile tamamlayın. Zamanla iştahı düzene girecektir merak etmeyin. Çocukların yememesi bize dert olmamalı, onlar dertleri olmadığında zaten yiyeceklerdir. Çok.istahsz çocuklar hariç ki iştahsızlığn da altında yatan sebepler vardır. Vitamin eksikliği gibi.