haniball Oğluma tuvalet eğitimine başlamak istiyorum hangi lazımlığı tercih ettiniz.? Tuvalet eğitiminde bunu yapman iyi olur dediğiniz bir püf noktası var mı ? 😊 uzun süredir gizli yerlerde yapıyor tuvaletini ve oturarak yapıyor bu konuda hazır olduğunu düşünüyorum
Usnac1995 haniball Bende 18 ay da almıştım. 22 ay bitmeden öğrendi. Tabi 4 ay uğraşmadım. Kendi kendine oynadı evin içinde bu sürede. Kendi istediğinde oturdu ve anında alıştı. Erkekse bebek kesinlikle İkea olanı öneriyorum
cahillesohbetikestim_ haniball haniball ben anlamadığını düşündüğüm için çok geçe bıraktım.. belki size bu geç gelebilir. kendisi istedi yani 3 yaşına 1 ay kalmıştı. Hemde şakır şakır konuşan bir çocuktu. Tutamazdı yani belliydi olayı anlamadığı. Kendisi istediğinde sadece klozete kapak ve basamak aldım. Hiç kaza yaşamadan bitirdik süreci. Zorlanmadım yani çok şükğr
papatyam-34 haniball Ben 3-4 tane lazımlık aldım en kullanışlısı babyjem sandalye tipi olan oldu hem dökmesi de oturması da kolay 🥰
haniball oylesinebiri__ 18 aylık sanırım biraz küçük ama çevremde herkes bu çocuk yapar sen upraşmıyorsun gibi konuşuyor bence reddedecek yinede denemek istiyorum 😬😄
oylesinebiri__ haniball sorma benim çevrede alıştır diyor 21 aylık bebeğim ama alışmaz bence anlamıyor bile
haniball oylesinebiri__ yani bizimki biraz sinyal veriyor oturması saklanması gibi ama tabi duygularını ifade etmesi için küçük bir ayda.. ben oturunca tuvaletini yapacağını anlıyorum daha tuvaleti varsa erken davrandıysam huysuzlanıyor.. tuvaletini yapınca çişini bezini tutuyor başka sinyal yok yani 😊 ben biraz daha bekleyecektim ama gecen kaynaam çıkarmış bezini getirdi daha bez takma dedi ben dayanamadım taktım dedim anne ben bi lazımlık felan alayım böyle çocuk nereye yapacak öyle başlayayım
haniball Usnac1995 teşekkürler evet erkek bebek dışarı kaçma sorunu oluyormu çiste bizimkinin pipisi gömülü sadece çiş yapınca çıkarıyor ama nasıl olacak bakalım bu süreçte 😊 oynasın o sorun değil bahçeli evimiz yaz dönemi tercihi sebebimiz bu biraz
haniball cahillesohbetikestim_ bizim sinyal şöyle saklanarak yapıyor oturuyor bir süredir ve ben tuvalete gidince görüp oda yan duvara yaslanıp tuvalet ihtiyacını gideriyor bir taklit durumu var bir kaç gün deneyeceğim olmazsa zorlamam sırf yapmak için yapıyorum birazda.. gecen gün bezini çıkarıp getirmişti kaynanam daha takma diyerek ben dayanamadım taktım hiç bir hazırlığım yok bebek nereye yapacak bizim tuvaletimizden korkar yani yeni oyuncak gelse hemen yaklaşmıyor çocuklar 😊 öyle sonlandı bir tavsiyelere bakayım dedim