Kızlarımın doğum günlerini aynı anda kutlasam nasıl olur sizce? 🥹🥰
Büyük kızımın doğum günü Eylül’ün 25′inde, küçük kızımınki ise 10′unda. Şimdiye kadar hep ayrı ayrı kutladım ama bu yıl ikisi için tek bir kutlama yapmayı düşünüyorum. Sonuçta ikisi de benim doğum günü kızlarım. 💕🎂
Siz olsanız ne yapardınız?