Bende aynıym burnunu temizliyorum ama hık hık ses var öksürse geçecek gibi. Üç doktor gezdim bunun için kıkırdak yumuşak olduğu için böyle devam edecekmiş 1-2 yaşına kadar canım. Bir tanıdığın bebeği 10 aylık ondada hala devam ettiğini görünce rahatladım. En son gittiğim doktor hiç doktor doktor gezdirmeye gerek yok ciğerlerini dinledim temiz dedi. İçin rahat olsun ☺️