Zumraaa kesinlikle öyle rabbim yavrularımızı korusun şifa versin hepsine tez vakitte şimdi antibiyotiği kestik 10 gün doldu artık antibiyotik vermicem dedi ateş düşürüyle devam dedi din gece ateşi çıkmadı çok şükür akşam rahat uyusun diye ibufen verdim 37,7 ydi steşi çıkmasın dedim verdim. Sonra çok zor gece uykusuna geçti gece güzel yattı ama dabaj çok keyifsiz uyandı ağlayarak sonrasında hiç keyfi yoktu durmadı yemedi bi sersem hali var endişelendriyor beni uykusu varmış gibi sanki inşallah çabucak kolaylıkla geçer