mbabygirlm ben Akbank da müşteri hizmetleri olarak çalışmıştım. Asgari ücret internet ödeneği ve ticket vardı. Hafta sonu ve resmi tatillerde çalışma olmuyor. Sabah 9 da hatta giriyorsun akşam 6 çıkıyorsun. Ekipmanları onlar veriyor bazen eğer hatlarda düşüş olursa o zaman şirkete çağrıyolar. Ekipmanlar ile şirkete gidiyorsun. Mesai durumları hattın yoğunluğuna göre oluyordu bir saat kadar.