hllall Merhaba öncelikle 14 aylığız. Bebeğimde bazı şüphelerim var ben konuşurken genelde dudaklarıma bakar göz teması bir tık daha uzaktan oluyor ya da bana öyle geliyor bilmiyorum. İsme tepkisi var komut alır işaret parmağını kullanır hayvan sesleri ve kelimeleri var. Anne bana teyze dede hala vs bilir bunlar kim dediğimde söyler. Organlarını bilir gösterir. Şüphelerim çiğ hamura dokunamıyor. Parmaklarını birbirine sürtüyor sürekli Sinirlendiğinde çok nadir her gün yapmaz kulaklarına vuruyor. Her şeyi ağzına sokuyor bir şey bulamazsa elini üstündekileri ağzına sokuyor. Bir de çocuklar ve bebekler ona dokununca ağlıyor ama kendisi onlara dokunmak istiyor.
kdicmom hllall bence iyi görünüyor bebişiniz ama rutin bir doktor kontrolünde çocuk doktorunuza anlatın o daha iyi bilgi verir. benim kızım da o zamanlar kulaklarını kapatıyordu bir süre ses duymak istemez gibi ben doktoruna söylemiştim geçer muhtemelen takip et demişti gerçekten kısa sürede geçti. kızım yine o zamanlar parmak ucu yürümüştü 2-3 hafta, o da geçti kendiliğinden. oral dönem devam ediyor ağza götürmeler normal.
patlakprezervatif hllall eğer çocuklar ondan küçük ise tehdit olarak algıladıkları için ağlıyorlar çünkü güvenilmez geliyor. Ağzınıza bakıyor olması konuşmak istediği için olabilir ağız hareketlerine bakıyordur. Oral dönemin hâlâ geçmediği dönemdesiniz dişten sebepte bu şekilde davranıyor olabilir. Parmaklarını sürtmesi çiğ hamuru bilmiyorum.
ozdenizzz hllall söylediğiniz nerdeyse her şey olması gerekenler ve sağlıklı gözüküyor ama içiniz de ufacık bir şüphe varsa rahatlamanız en iyisi götürün bir başla doktora daha.
hllall kdicmom doktoruma söyledim doktorum gayet iyi olduğunu söyledi ama bazı şeyler kafamı karıştırıyor bilemiyorum .Teşekkür ederim
asennaa Diğerleri normal, parmak sürtmesini bilmiyorum da çiğ hamura dokunmamak duyusal hassasiyet olarak geçiyor. Benim oğlumda da vardı, oyun hamuruna da dokunmazdı, sonradan yavaş yavaş aştı, zamanla geçen şeyler
hllall asennaa evet ilk başta çimi sevmemişti şimdi çıplak ayak koşuyor bazıları zamanla geçti ama o parmaklarını birbirine sürtmesi aklımı kurcalıyor
hllall asennaa o kadar haklısınız ki aslında bebeğimle aramda güzel bir iletişim var benimle iletişim kurar bu konuda çok rahatım ama o hareketleri görünce aklım karışıyor i
Kitsu Ayda zaten ayrıntılı muayene oluyor eğer götürmediyseniz bence götürün. Sadece sorun var diye demiyorum. Bir muayne olmasindan zarar gelmez