yagmurbebek11 Bebeğim gündüzleri akşama kadar uyuyup akşam 10 civarı ağlamaya başlayıp sabah ezanına kadar ağlıyor gaz sancısından dolayı aynı durumu yaşayan ve çözüm bulan var mı ?