8 aylık oldu neredeyse suyu bir türlü sevemedi. Ne biberonla içiyor ne bardakla ne de sulukla. Kaşıkla zorla ağzına döküyorum haliyle ek gıdaya geçtiğimiz için de kabız oluyor makatı çatlıyor kabızlıktan. Ben de suyu hiç içmem bana çekmiş herhalde 😂
Suyu nasıl sevdirdiniz ? Nasıl içirebilirim ?