Minigim38 öyle bisey yaparsanız sosyal hizmetleri arayıp bebeği elinden aldırırız demişler
Kolay mı öyle bebek aldırmak ne alaka ki bir de? Çocuk ememiyor ise aç mı kalsın di mi? Kaldı ki mama tü kaka öcü bir şey değil ki, gerek olsaydı verirdim şahsen. İnstagramda bir danışman var kendini emzirme profesörü olarak tanıtan, bilmiyorum isim vermek yasak mı, neyse o kadın da çok zorbalıyor mama veren anneleri. Bir çok anne, anne sütü vermemeyi tercih olarak yapmıyor. Ya sütü gelmiyor kesiliyor ya da başka bir nedenden dolayı. Bu yüzden zaten yorgun ve üzgün düşmüş anneleri zorbalamasalar keşke. Kaldı ki doktorun dediğini yapmayıp danışmanın tehdidine kanmasalarmış keşke. Yazık olmuş bebekçiğe 😓
Sinir oldum uzattım lafı..😅Konuya gelecek olur isek;
bebegimgeliyo
Ben aldım danışmanlık silikon ucu bıraktırmak için. Gitmeden bir gün önce kendi kendine bıraktı ama yine de gittim pozisyon vs gösterdi çok faydası oldu. Burada okuduğum kadarıyla hastanede ve ya ana sağlık gibi yerlerde de hemşireler yardımcı oluyor. Kapıp bebeğinizi bir uğramak danışmakta fayda var.