gzd_nhr Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 4 aylık olacak sanırım damakları kaşınıyor mememi sakız gibi çiğniyor aynı şekilde biberonu da.. sizce damakları kaşındığından mı yapıyor ? Oyuncaklarıyla oynarken mutlu olurdu mutlu da olmuyor kucağa alınca da sevinirdi hep ayakta sallamamı istiyor uykuya da gecemiyor anlamadım nedendir tek zıbınla yatırıyorum sıcak değil ortam Eczanede sanırım jel kaşıyıcılar var onlar uygun olurmu 4 aylık için yoksa erken mi
organikirmik gzd_nhr soğuk diş kaşıyıcıları var dolaba atıyorsunuz. Ben onlardan çok fayda gördüm ilk dişlerde. Bir de mochi’nin diş kaşıcıyısını çok sevmişti. Tetagile 5 aylıkken başladık öncesini bilmiyorum
aycaunalsimsek gzd_nhr e bebekte, civil de falan da çeşit çeşidi var. Benim aldığımın içinde su dolu oluyordu jel gibi değildi kıvamı, buzluğa atıyordum donuyordu eline veriyordum baya iş gördü. Soğuk olduğu için ağrıyı falan da alıyordu rahatlıyordu
siladgnchdr gzd_nhr benim kızım da 4 aylık aynı şeyleri yaşıyoruz resmen meme ucumu koparıcak gibi sıkıyor şakaydı aşırııı muhtemelen diş çıkaracaklar ya Dişlik aldım bende E bebekten
gulsahh0 gzd_nhr hem jel hem tetagil kullandık 4.aydan itibaren ama jeli en fazla 2 kere demişti doktorumuz ama zaten faydası da olmuyordu. Tetagil de anlık fayda ediyordu 10 dk sonra tekrar aynı maalesef kesin bir çözüm yok ama soğuk oyuncaklar ve soğan havuç gibi yiyecekler biraz daha rahatlatıyor tabi