Benimde 3 ay 17 günlük şuan hala devam eden bir meme reddi var. Benim önerim mama hiç vermedyiseniz, emzirdiyseniz şimdiyr kadar ve sütünüz yeterliyse mamaya başlamayın. İnatla devam edin kesinlikle ve kesinlike tam uykuya dalacakken yada uykudan uyandığı anda memeyi teklif edin faydasını göreceksiniz. Ayakta yatarak, üstüne uzanır gibi yaparak bi şkeilde emzirmeye çalışın. Her geçen gün biraz daha sakinleşiyor ve bir tandıığım geçiyor bu dedi 4. Ayda. O yğzden bende size anlattıpım gibi inatla deniyorum şuan.