dani2711 Arkadaşımın bebeği 9 aylık mama ile besleniyor ve gece beslenmek istemiyor sizin bu aydaki bebekleriniz bu ayda gece kaç kez besleniyor ya da gece hiç beslenmek istemeyen bebeğiniz var mı? Arkadaşım soruyor
Teletabianteni dani2711 gece beslenmesi bence ne kadar erken ortadan kalsa o kadar iyi yoksa çok sık uyaniyorlar. 3 aydan sonra doktorlar kesintisiz uyuyabilir gece beslenmesi için kaldırılmasının gereği yoktur diyor
organikirmik dani2711 kilo alımı iyiyse 9 ay biraz daha alt persentilden gidiyorsa 1 yaşa kadar öneriyor doktorlar sonraıs gereksiz
buseugurlu12 dani2711 benim bebeğimde 9 aylık akşam yatmadan çorba içiririm oda zar zor yemek istemiyor ama gece uyandığında falan emmeye kalkıyor oda 2 3 kere falan
dani2711 Teletabianteni evet benim bebeğim 13 aylık ve emiyor gece 5 kez kalkıyorum aslında bende diyorum takma bu kadar diye ama takıyor
dani2711 00998 daha iyi değil mi en azından 1 yaşta tamamen bırakabileceksiniz zorlanmadan🫠 biz 13 aylığız ve 4-5 kez emmek için uyanıyor keşke gece beslenmesini kendisi kesse ya da memeyi tamamen bıraksa diye düşünüyorum
dani2711 organikirmik evet gerçekten gereksiz ya benim oğlum 13 aylık ve 50-75 persentil arası gidip geliyor gece beslenmesini bıraktıramıyorum diş çürüğü olacak diyede korkuyorum artık bu zamandan sonra gece beslenmesi diş çürüğü yapıyormuş
dani2711 buseugurlu12 sanırım emen bebekler böyle🫠 benim bebeğimde 13 aylık ve 4-5 kez emmek için uyanıyor sanki yenidoğan bebek gibi🥹
Teletabianteni dani2711 herhalde o dönemlerde olsak biz de takardik ilk çocukta herşey takıntı hâline geliyor ama ne kadar erken bıraksa o kadar iyi. Gece beslenmesi dişlerde de leke yapıyor
mavikelebek__ dani2711 bebeğimin o anlık canı nasıl isterse öyleyiz. Kimi zaman gece 4 gibi ister kimi zaman deliksiz uyur istemez sabah uyanınca ister
Seherr_ dani2711 9 aylık oğlum kafası estikçe emmek istiyo. 3-4 kere falan da emiyo Bende bu işin sonu ne olur bilmiyorum ama, Memikler bunalımda 😂