Kafam çok karışık. Forumun Mastit anası oldum. 5 farklı doktor gezdim. 1 emzirme danışmanı ile görüştüm. Herkesin yorumu çok farklı
Yorum 1- memen boşalana kadar sağ
Yorum 2- memen şiştilçe sağ, gümüş kapak ve kalkan kullanma. Süt akıyorsa göğüs ped kullan
Yorum 3- sıcak uygula 3 saatte bir ve emzir, sonra sağ. Sonra soğuk uygula. Sürekli sağ ne zararı olacak.
Yorum 4- sağımlaro zamanla azalt. Soğuk uygulama yap. Önermiyorum ama çok lazımsa göğüs kalkanı kullan. Sırt üstü yat.
Yorum 5- sağımı bırak ayva çekirdeği, Madecassol karbonatlı su kullan, gümüş kapak iyi gelir. Çocuğun beslenme aralığını aç. 3 saatte bir emsin. Meme için ağlasa da verme 2 güne alışır.
Şimdi soruyorum ben ne yapayım. Kafam Allak bullak. Emzirme gibi basit birşey bu kadar zor olmamalı. Çok üzülüyorum. Çocuğumun süt hakkına giriyorlar. Ne yapmam gerekiyor? Mastit sonrası için de önerilerini ve doktor önerinizi bekliyorum.