damlaaa_1 bence benimki ikiside gibi ya 😂 yaklaşık 15 senedir tanıyorum eşimi ilk tanıştığımız zamanlar gıcık oluyordum, 10 sene sonra tekrar şansını denedi, düşündüm mantığıma yattı aşık oldum hahahahah 😂 şuan onsuz bir hayatı düşünemiyorum, ya deliyim ya aşık 🥹