birk_060 2 ay 10 gün oluyo doğum yapalı bugün bi cesaret ağdaya gideceğim ama korkuyorum sezaryen yerine ağda yapcağı için etim falan ayrılırmı acaba yaa😀çok korkuyorum yaptıran var mı bir sıkıntı yaşadınız mıı??
avare birk_060 ben hissetmiştim ağrıyı ilk 3 ay gittiğimde o kısma yapmayın diyodum 4 ay sonra orayıda yaptırdım ama hala acıyor o kısım
Esoskirec birk_060 4 sene önce doğum yaptım sezaryen kesiğine ağda düşüncesi bile tüylerimi ürpertiyor😅
birk_060 alpaslanmom_ sezaryen yerinize ağda sürdü mü yani benim o bölgede de var o yüzden korkuyorum çektiği sırada açılma falan olur mu diye
birk_060 avare normalde de ağda acılı bi işlem aslında o önemli değil de o bölgede açılma olur mu diye korkuyorum
alpaslanmom_ birk_060 sürdü tabi nasıl açılsın kız 15 gün diyorum senin nerdeyse 3 ay olacakmış bir şey olmaz 😃😃
birk_060 Esoskirec benimde öyleydi ama hep ağda kullanıyorum bi cesaret gittim korktuğum gibi olmadı çok şükür 😀