3 gundur alıp yatağına koyup uyutmaya başladım tek başına bu gece ye kadar her şey güzel gidiyordu en fazla 20 dk direnip uyuyordu kendi basardim dedim aman Allahım demez olaydım bu gece tam bir saat ne yaptıysam olmadı Allahım kafayı yedim 10 da yatırdım 11 de kaldırdım yarım saat oyalarım tekrar yatırdım nasıl ağlıyor böyle varya kaldırdım yok dedim ayağıma almayacağım uyur elbet kucağıma aldım sakinlestirdim koydum yok uyumuyor arkadaş uyumuyor o ağlıyor ben sinirden ağlıyorum. Aldım ayağıma sallıyorum ağlaya ağlaya hala kafayı kaldırıyor uyumuyor hepten şaşırdı bıraktım kendi haline yarım saat sonra tekrardan aldım ayağıma uyudu. 3 günüm boşa gitti oysa ne güzel gidiyordu nasıl mutluydim güzel uyumaya başlamıştı uzun deliksiz onun için en iyisi bu ama olmuyor. Ben yapamıyorum beceremiyorum sanırım. Kafayı yiyeceğim şuan sinirlerim alt üst oldu.