4 aylık olduk genelde 4-6 ay rası Ek gıda diyorlar bebeğim küçük doğdu kilosu şimdi 5 4. Ayını doldurdu. Sütüm akşamları az geliyor bebek emmeye çok uğraşıyor 4 aylık kaşık maması almıştım ama daha vermedim verenler var mı ne kadar verdiniz. Tadımlara da başlamak istiyorum sadece tadını alacak kadar çok yedirip doyurmak değil amacım. Bu şekilde yapanlar var mı merak ettim