ayyzeyy466 gulseda34 maraşlıyım canım abim çalışmıştı bir ara gardiyandı bildiğimmbir şeyse yardım ederim canm
gulseda34 ayyzeyy466 oralı mısınız ? Nasıl bir yer insanları nasıl ? Pazarı - marketleri - kira durumu nasıl genel bilgi verirseniz sevinirim merkeze araba gidiyor mu dolmuş falan ? Cezaevi çalışma koşulları nasıl biliyor musunuz ?
ayyzeyy466 gulseda34 biliyorum canım maraşla arası 15 20 dk arası teyzem oturuyor 15 bine çoğu zaman ordakiler maraşa geliyor çarşısına alışveriş yapmaya
tatliana gulseda34 cezaevi büyük kampüs olarak geçiyor lojman hemen çıkmaya bilir maraş merkez dersen semtine göre kirası değişiyor
gulseda34 tatliana teşekkür ederim bilgi için peki lojman güzel mi oturabilir durumda mı bilginiz var mı ?