yusufmoms27 Bu postta 9 aylık bir bebek söz konusu kaldı ki bir çocuğun yetişkinlere yakın metabolizmaya sahip olması için minimum 8 yaşında olması gerekir. Fazla tuz, fazla şeker, fazla karbonhidrat yetişkin bireyler için bile sağlıksızken bunu küçücük bebekler ve çocuklara maruz bırakmak ne kadar doğru? Şuan bi şey olmaması ilerde olmayacağı anlamına gelmiyor. Evet yediğimiz hiçbir şey bizim çocukluk zamanlarımızdaki kadar sağlıklı değil. Ama yedikleri en azından şuan ki şartlarda en sağlıklısı olması daha doğrusu. Ki bende mecbur kalındığında yada seyrek dönemlerde verilebilir en azından diye belirttim. Bu katı kuralcılık değil olması gereken ve bilinçlilik.