İyi geceler kızlar ben 8 ay önce doğum yaptım ve vücudum çok hassaslaştı. Bugün ağda yaptım dikişimin üstüne o an bişey anlamadım ama daha sonra ufak bir sızlama hissettim. Biraz kızarmıştı ve sanki küçük bir çizik mi desem yırtılmamı desem öyle bişey gördüm yani bilemiyorum. Bu kadar zaman dan sonra dikiş açılması olmaz değil mi? İnternettede bişey bulamadım offf çok tırsıyorummmm 😔