tubi1 başlığa çok güldüm 😂 8buçuk aylığız sizin başlığa göre hala bebem bozuk 😂 oysa başta çok güzel düzenini kendi kendne bulmuştu yattığı kalktığı saat belliydi gece uyanma saatleri bile alarm kurmuş gibiydi şimdilerde epey bi dengesiz ilerliyoruz , bugün nasıl bi gün olucak diye düşünüyorum 😁