Kızım 15 aylık hatta 16 oldu neredeyse. Ama kilosu hep sıkıntılıydı boyu da kısa 72 falan. Gastroentolojiden özel mama kullanıyorduk onu da alamıyormuşuz artık zamanı bitmiş. Mama kilo aldırıyordu az bişey şimdi onu da bırakınca ne olacak nasıl kilo alacak stresi bastı. Aşırı kafama takıyorum nasıl kilo aldırırım ben bu çocuğa? Bu arada laringomalazi rahatsızlığı var biraz da bu yüzden geride kaldığını söylüyorlar