minikmelegimmmm 4yaşa yaklaşan kızım var kreşli, elbise sevip giymek istiyo ama öğretmeni okulda kendilerini henüz toparlayamadıkları için giymelerini istemiyo pek. O yüzden okul günleri 2seçenek arasından seçtiririm çok nadiren başka bişi giymek isterse giyilebilecek bişise tamam derim. Makyaj için sadece dudak koruyuculardan kullanabilir, şeffaf olduğu için ona izin var sadece. Evde 1 kere kırmızı rujumu bulmuş dedim sadece denemek için sürüp hemen silmemiz gerekiyo çünkü bu anneler için, seninki orda duruyo diye yatıştırdım. Bu ara inatlaşmalar bizde de artmış vaziyette ama hayır hayırdır iknaya uğraşılmaz, alternatif sunulmaz bizde isterse ağlayabilir. Ve kimseye yapmadıklarını biz annelere yapıyolar küçük sıpalar😊