iremcikirem Çok istedim ama kızımın kırma potansiyeli olduğu için normal baza yatak aldık 1.5 kişilik. En azından rahat uyusun vs diye ama 😂 kızım bizle uyumaya alışık olduğu için çok kullanamadik.
Yatağını ayırdım ilk odasında sonra salonda koltukta şimdi de yanımızda yer yatagı yaptım orda yatıyor.
Kendi odası uzak yatak odamıza o yüzden en son kendi odamıza taşıdık.
3 yaş 4 aylık