Tatlican mrvdnzz Ben klasik seviyorum 😂Zaten biz almasak kendine birşey alacağı yok😆 Spor ayakkabı alıcaz.
nursenademir Cuma günü kızım tam 1 aylık oluyor kızımla güzel bir video çekmeyi düşündüm ben de hem anı kalır ilerde de kızımıza gösteririz. Babalar gününde kızımızı kucağına verip izleticem iyi bir baba olduğunu duymak onu mutlu eder diye düşündüm. Bu tarz manevi hediyeleri seviyor o yüzden bunu seçtim.
oylesinebiri__ mirazroj bu attıklarımi çiçek Sepetinden baktım ama hiç yorum olmadığı için vazgeçtim yukarda bir arkadaş sosyopix sayfasından yaptırdığını söyledi ordan kanvas tablo yaptırdım
duyguerl mrvdnzz ya biz pek kutlamıyoruz böyle şeyleri ama ben kocamın en sevdiği dondurma çeşitini alacağım, bizim marketlerde zor bulunan bi renkli dondurma var onu koli olarak alıcam 😀kendisi 1 tane bulunca çok mutlu oluyordu 😀siz de bu şekilde yapabilirsiniz sevdiği bişeyi hep alabilirsiniz 😂😂pahalı değilse
ahmtylmz32 Ben canım kocama kalbimi veriyorum, her gün işten gelince kocama sarılıyorum öpüyorum, o zaten bunlarla yetiniyor her şey maddiyat değil 🤗
melyyg Sosyopixten tablo yaptırdım oğlumla resimleri olan 🤩 bugün konuştuk ağzını aradım ne zamandı yaa diye 19 muydu dedim 21 dedi :) ay ben hediye almadım dedim ama hazır hediyesii❤️
goktugunannesi5 mrvdnzz Eşim anneler gününde telefon aldı bende ona hem tablo yaptırıyorum hemde kıyafet alacam belki saat de alabilirim..
nrfsnykp mrvdnzz bende çerçeve yaptırıyorum 6 resim resmin ortasında baba yazıyor eşimle kızımın resimleri bide yanına küçük pasta alacağım ( ciceksepeti)