Bu anneler günü ilk anneler günümdü. Ailesinin olduğu şehirdeydik. Ben kayınvalidemle evdeydim, eşim dışardan dönerken köşede bir çiçekçi vardı oraya iki buket yaptırmış. Annesininkini ve benimkini o şekilde kutlamış bulundu kendisi. İlk anneler günü olunca insan daha özel bir şey bekliyor. Mesele maddiyat pahalı hediye falan değil kesinlikle bence ama ben daha özenli bi şey beklerdim. Her neyse bundan mütevellit hiçbir şey yapmasam yapmam ama ben aksine belki biraz utanır diye 😬 trençkot istiyordu laci rengi yoktu onu sipariş verdim bekliyorum gelmesini. Bir de 2 tane ufak çerçeve almayı düşünüyorum birine oğlumla onun baş başa olduğu bir fotoğrafı diğerine de üçümüzün olduğu bir fotoğraf koyup vereceğim işyerinde masasının üstüne koysun diye. (Bi de belki bi ufak pasta yaparım-opsiyonel djsj) Verdiğimde de e işte ben sana hediye almamıştım vs deyip biraz utanırsa lafımı sokcam tatlıca😏, ben böyle günlere önem veriyorum canım kendime nasıl kutlanmasını istediysem sana da öyle kutlamak istedim falan diye. Bu arada fotoğraf çerçevesini ufak 10×10 gibi almayı düşündüm ama asla internette siyah küçük çerçeve. Help🙈