Merhabalar. Gebeliğimde oğlumun böbreklerinde genişleme fark edildi. Genelde geçer korkmayın dedi doktorlar. Doğumdan önce 12 mm di ikiside. 6 günlükken ultrason çekildi. Sol böbrek 12 mm sağ böbrek 19 mm çıktı hemen büyük bir hastaneye gidin dediler. Elazığ üniversite hastanesine gittik. Tahliller falan yapıldı sondalı bir film çektiler. Puv dediler. Zaten doğduğundan beri de kesik kesik çişini yapıyordu. 25 günlükken puv ameliyatı oldu. Ama kesik kesik işeme devam etti bizde 35 günlükken sünnet ettirdik. Çok şükür işemesi düzeldi. 2 aylıkken tekrar ultrason çektirdik sol 9 mm sağ 19 mm çıktı. Takibe devam dediler bizde düzelir diye ümit ettik. 5,5 aylıkken Konya’ya ailemin yanına geldim burda ultrason çektirelim dedik. Sol 6 mm sağ 24 mm olmuş. Hemen Selçuk Üniversitesi hastanesine randevu alıp gittim 2 hafta sonra tekrar ölçüm yapıldı sağ 6 mm sol 29 mm ölçüldü. Profesörde vardı. Hemen Mag3 çektirelim işlemi hızlandıralım büyük ihtimalle ameliyat gözüküyor dedi. Açık ameliyat yapılacakmış. Mag3 için sıra bekliyoruz arayacaklar bu hafta içinde. Babası ameliyat taraftarı değil. Bende çok korkuyorum başına gelen var mı ?? İyileşen veya ameliyat olan ?? Çok ihtiyacım var güzel şeyler duymaya.