Ayyy çıldırıcam bayramdan beri önce Bursa sonra İstanbula geçtik annemlerde İstanbuldayız ilk günler normal uyuyordu iki uykudan tek uykuya geçiş süreci zorluğu vardı bir türlü düzenleyemedik 3 4 gündür resmen sıfır uykuya geçtik dizimde uyutuyorum neyine koymak için alırken hemen sıçrıyor ve kalkıyor beşiğe koyup pışpışlıyorum yok tövbe asla uyumuyor dün 9.50 de kalktı akşam 9a kadar uyumadı kafayı yiyeceğim bu aylarda atak vs bir şey mi var ben cinnet geçireceğim resmen üstüne bana aşırı yapışık annemlere gitmiyor hiç görünce bile ağlıyor tuvalete gitsem kıyameti koparıyor sürekli kucak istiyor beni istiyor ortam değişikliği mi hava değişimi mi atak mı bu ne bilmem ama ben yorgunluktan ölücem üstüne arka azılar geliyor sanırım el sürekli ağzında dün ağrı kesici verdim gece rahat uyudu dişi ağrıyodu sanırım 15 ay 24 günlük bu arada