lazkizii Sizi korkutmak amaçlı yazmıyorum kızım 4Ekim doğumlu 12 Kasım agu demiş hatta videosu var diye not almışım.
Babası agu agu aww diye diye öğretti her gece kızımla konuşur babasından da 3 yaş erkek kardeşi gördüğü için o da tekrar ediyordu belki bu yüzden ama bu agulamanin çok önemli olduğunu düşünmüyorum benim oğlum da geç konuştu agu falan da hiç kullanmadı sanki hatırlamıyorum.