Kesinlikle çok tehlikeli sen başında oturup yüzünü burnunu kapadığı an müdahale edebileceksen yatır benim başıma geldi ömrümden ömür gitti çok rahat ve uzun uyuyor diye yüz üstü başı yan şekilde bıraktım 2 dk da bir kontrol etmeme rağmen gittiğimde yanına yüzünü burnunu yatağa kapamıştı nasıl koştum kaldırdım aklıma geldikçe elim ayağım titriyo, sanki kaldırınca derim bi nefes aldı allah korusun 1 dakika daha görmesem belki saniyeler yani nefessiz kalabilirdi başlarını daha haraket ettiremiyolar bi daha da son oldu asla öyle yatırmadım