Benim oğlumda 17 ay 1 haftalık elinden tutunca yürüyor arada bir babasına bir bana yürüme çalışması yapıyor sonra tekrar emeklemeye geçiyor. Yerden destek almadan kendi kalkamıyor illa ya bir koltuk ya bir sehpadan destek alarak kalkıyor sonra pat oturup emeklemeye devam ediyor. Elini bırakırsam çığlık kıyamet ağlıyor.