Bence normal ya, benim dayımın oğlu 9 aylık ve o 12 kilo. Doktor ona hiç normal değil çok kilolu dedi
Benim kızım 18 aylık 10 kilo, doktor çok normal tam tabloya uygun dedi.
Zaten hareketli oldukları için bu kilolarda olmaları çok normal.
Yemesi ve sağlığı iyiyse gerisi önemli değil bence