Normalde de çok memeye düşkün değil ama uykudan kalkarsa mutlaka emzirmeye çalışırım uyurken de emziririm. Dönem dönem meme reddi oluyor ama bu sefer daha farklı hiç emmiyor desem yeri 2 gündür memeyi doğru düzgün tutmuyor zorluyorum yine emmiyor sütümü en sonunda sağdım onu bile içmedi başta sonradan içti ne yapacağım bilmiyorum suanda 10 aylık bırakırsa nasıl beslemeye devam edeceğim sadece ek gıda yetersiz olur bence