maco_61 mhmdagah benim bebeğimde 45 günlük bugün yaptıracağım saat 3 de özelde randevum var🥺 çok ehli biri sülalede 7 kişi yaptırdı ve hepsi bana 40 çıkınca yaptır bekleme dedi gözün kapalı git çok iyi dedi korkuyorum endişeliyim inşallah güzel geçer🥺
mhmdagah maco_61 hadi hayırlısı bakalım hangi hastane ben İstanbul anadolu yakasında oturuyorum o civarda önerebileceğiniz hastane doktor varsa yazabilir misiniz
seval_1212 15 20 günlükken doktor önerisiyle yaptık yapan doktor da tüm kontrolleri yaptı uygun mu değil mi diye hiç hissetmedi bile neredeyse ağlamadı diyebilirim çok çabuk iyileşti ilk başlarda korktum çok ağlar diye ama iyi ki erken yaptık
gulkayaa dani2711 evet bizimde geçmedi 3 ay sürdü ama bende sürekli gereken şeyleri yaptım bizde de yatış olmadan kurtulduk şükür
dani2711 gulkayaa çok şükür🥰 ama şimdiki aklım olsa gerçekten bu kadar çok endişe etmezdim yatış kötü birşeyde değil aslında ama o zaman insan endişeli oluyor ilk bebek birşey bilmemek insanı korkutuyor
sena177 gulkayaa üç aylık olana kadar da sık sık mı emzirdiniz benim bebeğim 2 aylık bizde de uzamış sarılık var ama geceleri üç üç buçuk saatte bir emziriyorum o kadar sık emziremiyorum bi sorun olur mı acaba yenidoğan değil çünkü artık. Sağlık ocağında ki ebe de buna yapacak bişi yok zaten demişti
filizkumsal mhmdagah 3.5 aylıkken yapmıştık iyikide erken olmuş 3 günde iyileşti ve bebeğim sadece sünnet olduğu günün ilk 5.6 saati huzursuzdu snra hiç bna zorluk çıkarmdı gecede mışıl mışıl uyumuştu 🧿☺️
Asellmoms mhmdagah benim bebeğimde 2 aylıkken oldu lokal anestezi ile kolay rahat geçti çok şükür yapışıklık falan da olmadı doktorumuz her altını açtığımda deriyi elimle geriye itmemi istemişti yapışıklık olmasın diye düzenli yapınca olmadı şu an da 4 ay 3 günlük
neseozgun mhmdagah biz 3 aylıkken yaptırdık. Hatta ne krem verdi ne bir şey ve normal hayatına hiçbir şey yok gibi devam edin dedi. Şaşırmıştık ama gerçekten de ilk çişinde bile ağlamadı, sonrası çok çabuk toparlandı çok şükür. Şuan iyi ki yaptırdık diyorum.
semaw mhmdagah bizim doktor en sağlıklısı 6 kilo olunca demişti öyle yaptırdık. Bebeğiniz dönmeye başlamadan yaptırmak çok iyi bence bakımı çok kolay oluyor
paren mhmdagah ben 2ay 15 günlükken yaptırdım ilk gün 2 saat kadar ağladı huzursuzdu ama ikinci günden itibaren normale döndük 1 hafta oldu neredeyse iyileşti dikişleri düşmek üzere tavsiye ediyorum gözümde büyüttüğüm kadar zor geçmedi
cglr91 mhmdagah 2 aylık yaptırdım şuan 13 aylık gömük pipi oldu yapışmaması için masaj yapıyorum bence erken yaptırmayın biz bilemedik
pinarr068 5 aylıkken yaptırdık ilk olduğu günün akşamına kadar çok ağladı çiş yaptıkça ama o günün gecesi de dahil sonraki günler çok rahat geçti hiç sıkıntı yaşamadık şimdi 12 aylık iyi ki o zaman yaptırmışız diyorum
Tambirmom mhmdagah 8. Ay da oldu dönmeye başlamadan olması daha iyi bence şimdi yaptırsam daha erken yaptırırdım
minnakanneyim mhmdagah 2 aylıkken sünnet ettirdim sadece ilk gün ilk çişini yapınca ağladı sonra hiçbir sıkıntı olmadı 3 güne iyileşti 10 15 gün içinde dikişleri düştü. Bence hareketlenmeden olması daha iyi
canselalparslan mhmdagah benim oğlum 17 aylıkken olmuştu sadece ilk çişini yaparken biraz ağladı başka bi sıkıntımız olmadı çok şükür
ttbahar mhmdagah doktor bana bir aylıkken yapalım dedi sizce erken mi nasıl, biz üç ay iken yaptırırız diyorduk
KayraVeAnnesi_06 mhmdagah Hareketlenmeden yaptırmanızı tavsiye ederim , 7 aylıkken yaptırdık bir sorun yaşamadım ama altını zor bağlıyordum durmuyordu tam hareketlendiği zamandı o yüzden daha erken yaptırmanızı öneririm