Merhaba kızımda da aynı durum var. 2.5 yaşında genişleme artmadı. 8 aylıkken sindigrafi ve voyding çekildi. Böbrekte başka sorun görünmedi ama genişleme kaybolmadı. 1 yaşına kadar 3 ayda bir idrar ve ultrason çekimi oldu. Şimdi 6 aya çıktı. Korkmayın ileri derecede değilse takip ediliyor sadece