Kızlar tuvalet eğitiminde ikinci günümüz, sinirlerim çok bozuldu 😣 oğlum 2 yaş 10 aylık, dün öğlen eğitime başladık dünden beri bir kez bile lazımlığa yapmadı çişini. Beni çok iyi anlıyor, konuşuyorum anlatıyorum ama bana dönüp; hayır çişimi tuvalete yapmayacağım, halıya yapacağım diyip gülüyor. Her çişi geldiğinde altına yapıyor, rahatsız oluyor. Bende altını yıkarken bak böyle olmaz üstün hep pis oldu, bir dahakine lütfen tuvalete yap üstün de pis olmaz temiz kalır diyorum ama hiç oralı olmuyor. Yaklaşık iki ay önce de başlamıştım ama üç günde pes ettim, kakasını tutuyordu yapmıyordu. Yine beze mi dönsem diye düşünüyorum 😣😣 yoksa ben acele mi ediyorum ya? Bu üç yaş inadı beni korkutuyor, ya hep böyle halıya yapacağım diye diretirse o zaman ne olacak? Keşke iki yaş civarı başlasaydım diyorum, belki o zamanlar daha kolay olurdu böyle inadı yoktu. Psikolojik olarak yıpratıcı bir süreç.