Benim bebeğimde yeni doğan döneminde uyumuyordu emzirip yatırıyordum işi varmış gibi 20 dk sonra uyanıyordu kullanmadığın şey yapmadığım yöntem kalmadı (kundak hariç) 1. Aydan sonra yarım kundağa başladım biraz rahat ettim herşeyi tamam olsa bile kollarıyla kendini uyandırıyordu belki işe yarar