Herkese merhaba
Oğlum 18 aylık normalde banyo yapmayı çok seven bir çocuktu son 2 aydır banyo yapmayı hiç sevmiyor her yolu denedik oyuncaklar aldık müzik açıyoruz çizgi film açıyoruz yok sürekli ağlıyor hatta üstünü bile çıkarttırmak istemiyor çoğu zaman banyo yaptıracam diye Kötüde bir
Olay yaşamadık hiç her banyo bizim in işgence olmaya başladı artık yazda geldi hergün yıkamam gerekiyor artık napıcam bilmiyorum