alpaslanmom_ cauuv2 değerleriniz düşük çıkmış oğlumun demiri 45 ferrittini 13 olmasına rağmen kan şurubu kullanıyoruz ilerde kansızlık olmasın diye sizde kan şurubuna başlamanız gerekiyor demirin 50 üstü Ferittin ise 17 ile 400 arasında olmalı
cauuv2 Doktor dediki d vitamini ve demiri çok hafif düşük çok önemli degil dedi. D vitaminiyle demir yazdı bi kutu bitince daha kullanmasına gerek yok dedi