zumrafulya dışarı çıkarın bol bol tmeiz havaya bu süreçte evde durup yinetmeye yetmeye çalışmak sadece sizin psikolojinizi yipratacaktır her bebeğin yaşattığı ve her annenin yaşadığı bir durum sadece yanınızda destek olacak birileri varsa kolay geçiyor. O yüzden oldurmaya ve olmaya çalışmayın 20 gün kadar dişinizi sıkın gerekirse ne zaman isterse o şekilde uyutun uyku belirtilerini takip edin gözleri küçülüyor miziklaniyorsa yada huysuzluk yapıyorsa gözleri ovusturuyorsa emzirip uyutmaya çalışın ama memenizde uykuya kalmasına izin vermeyin yani tam dalmadan yatağına yada bebek arabasına koyup pispislayin uyutmak için direttihinizde düşünce olarak bile siz yorukmus olacaksiniz o artık büyüyor beyni hızlıca gelişiyor beyinde dalgalanmalar oluyor çünkü dönme uzanma tutma gibi eylemleri bu aydan sonra yapmaya başlıyorlar oyuzden bunlar zihinsel etkiliyor o yüzden uyumamalarinin sebebi bu durum oluyor algıları açılıyor uykudan çok gelişimsel yorgunlukları oluyor ama siz yinede uyku rutini bozmayın oluşturun dışarıda gayet güzel uyuyorlar