yenianne9087 tuvalet eğitimi panosu diye bir şey var, arkadaşım da çocuğunu yeni başlattı stickerlı bir pano çocuk stickerları yapıştırmak için saat başı tuvalete gidiyor. 1,5 hafta olmuş hiç kaçırmadığını söylüyor. Saat başı giderse kaçırmaz tabi 😂 benim gözlemlediğim kadarıyla çişi geliyor, stickerımı yapıştırmam lazım diyip wc ye koşuyor, çişini yapıp stickerını yapıştırıp çıkıyor 😬 belki sizede yardımcı olabilir. Bir süre ara verin daha sonra seveceği şeylerle beraber odaklanmasını sağlayabilirsiniz.