uzma İlk iki ay chicco biberon kullandık birer kilo aldık bu ayda avent biberonla devam etmek sitedim 500 gram tek almış sizce biberonla mı alakalı
uzma yenianne119 hani chiccoda emmesende damlar ama avent sen emdikçe gelir ya acaba ondan mı dedim başlık değiştim aventin bakalım
uzma sudenaz0 başlığı değiştim İnşllah başlıkla alakalıdır ya bide günde iki defa kaka yapıyor bebelac gold kullanıyorum sanki pek bize yaramadı normal bebekağa mı geçsek
gizemtemel uzma biberonun kilo alimiyla alakali olcagini dusunmuyorum bebelac gold kullaniyorum avent biberon kullaniyorum cok memnunum sahsen benim bebege gayet yariyor mama bu hafta 2 numaraya gecicem ama bazen bebeklerde atak haftalarinda yeme icme duruyo kilo alimi duruyo ozellikle dis cikarma zamanlarinda kaka yapmasida bence gayet normal gunde iki defa benin cocuk iki uc gunde bir yapardi sadece bir defa suan cok sukur gunde iki bazen uc yapiyor diye sukrediyorum :)
sweetbabyyy uzma yarım kilo normaldir, benim bebeğim de 1200 bile aldı sma bu ay 200 gr almış mesela. Büyüdükçe azalıyor, çişi kakası iyiyse bebeğiniz halsiz değilse aç kalmıyordur