yavruaslanlar merhabalar durumunuz buna el veriyorsa bence az değil bir de aranızda nasıl bir ilişki var ona bağlı tabi. Kaynım bu yaz evleniyor eltim için değil ama eşimin kardeşi olduğu için biz nasip olurda bebek haberi alırsak çeyrek takmayı, beşik bebek arabası gibi büyük bir eşyasını almayı planlıyoruz. Kıyafet oyuncak vs bunları zaten her gelip gitmeye götürürüz. Kaynım bekardı o yüzden bizim çocuğa ne yaptı derseniz hiç birşey 😅 çeyrek taktı sadece doğumda onun dışında eşya alışverişine girmedi, oyuncak alır ama öyle kıyafet vs gibi hediyeler de almaz mesela. Ama abisi olarak eşim yapmak istiyor bende saygı duyuyorum. Bu biraz sizin durumunuzla da ilgili bizde şuan düşünüyoruz o zaman durumumuz neyi gösterir Allah bilir tabi 🙏🏻