Merhabalar Sevgili anneler.Oğlum 16 aylık sünnet ettirmek istiyoruz.6 aylık süreci kaçırdık.Çok iyi bir doktor bulduk.Meşhur diyim:) 38 bin tl istiyor.Fakat iğnesiz kremle uyuşturuyor.İğnesiz kremle uyuşturan özel hastane bulabilir miyim sanırım daha düşük ücretleri.Birde dikkat etmem gereken hususlar var mı.Anestezi istemiyorum kesinlikle.😰😥🙂 Destek istiyorum bilgi desteği