Bebehim 2 aylik ve ben griptim bebegimede bulastirdim bugun burnu tıkandı doktora götürdüm doktor surup verdi ama burnunu devamlı fizyolojik serumla temizle dedi esimle yapalim dedik oksurmeye basladı nefes alamadı onu yapinca eşimde kızdi fırlattı birdaha yapmicaz diye sizler kullaniyormusunuz bizmi yanlis kullandik acaba.