Merhaba arkadaşlar aşırı zor durumdayım gerçekten kızım 4 yaşında aşırı derecede vuruyor yani başkalarına çok nadir vurur ona çok kızıyorum ama yakınlarına babası ananesi gibi en çokta bana vuruyor tepkisiz kalayım diyorum vazgeçer belki filan ama yok yani öyle vuruyor öyle canım acıyor ki ne yapacağımı bilmiyorum psikologa götürdüm tepki vermeyin iyi yada kötü diyor ama nasıl vermeyim öyle şeyler yapıyor ki çok canım acıyor ve çok sinirleniyorum kızıyorum özür diliyo ama özür dilerken bile vuruyo artık ne yapcagimi şaşırdım çok üzülüyorum kızmak istemiyorum bunu yaşayan var mı aranızda