kizimlahayat ben kızım 9 aylıkken evden özel ders vermeye başladım öğretmenim. işe çok ara vermemek adına. haftada 4 ders aldım fazlasını almadım. ben ders yaparken kızıma babası baktı ama yine de çok stresli oldu benim için. çünkü yok ders saatiyle eşimin eve geliş saatinin uyması, çocuğun huysuzluk durumu falan çok daraldım yani. bu sene yine devam ettim ama kızımın öğle uykusunda yaptım derslerimi çoğunlukla. öyle daha kafam rahattı. yine de zor oluyor. sizin bebişiniz çok küçük. tavsiyeler illaki gelir ama bebiş bu kadar küçükken iş olayı sizi daha çok yorabilir ilgilenecek kimse yoksa